سئوال جواب درباره قوانین ایران

سئوال جواب درباره قوانین ایران

۱۳۹۰ مهر ۲۶, سه‌شنبه

محرومیت از تحصیل ۱۵ دانشجوی دختر علم و صنعت به جرم غیبت در "جلسه حجاب"

منابع دانشجویی در ایران از جلوگیری از ثبت نام ۱۵ دانشجوی دختر دانشگاه علم و صنعت به دلیل عدم شرکت آنان در جلسه "حجاب" به دستور رئیس جدید دانشکده عمران این دانشگاه خبر می دهند.
در همین رابطه تارنمای "دانشجو نیوز" نوشته به دستور آقای "حسین صالح زاده"، رئیس دانشکده عمران دانشگاه، ۱۵ دانشجوی دختر این دانشگاه را که در «جلسه اجباری حجاب و عفاف» شرکت نکرده بودند، از ثبت نام در نیم سال تحصیلی جدید، محروم کرده است.
elmosanaat1.jpg
این تارنما در ادامه گزارش خود می نویسد: «با تداوم شدت گرفتن موج محدود و محروم سازی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت تهران، اخیرا در اقدامی بی سابقه و غیر قانونی صالح زاده، مسئول بسیج اساتید دانشگاه علم و صنعت و رییس دانشکده ی عمران این دانشگاه، ثبت نام ۱۵ دانشجوی دختر این دانشکده را به دلیل عدم حضور در جلسه ی اجباری پیرامون موضوع حجاب که برای دانشجویان دختر برگزار کرده بود، لغو کرده و توسط مسئولین آموزش دانشکده اعلام کرده «از ثبت نام این دانشجویان در ترم آینده نیز جلوگیری به عمل خواهد آمد!»
به نوشته این تارنما، در جلسه هفته  گذشته که توسط رئیس دانشکده به صورت اجباری برای دانشجویان دختر برگزار شده بود، صالح زاده ضمن تهدید دانشجویان به آن ها گفته بود در صورت رعایت نکردن مصادیق عفاف و حجاب با آن ها برخورد خواهد کرد.
آقای صالح زاده پیش از انتصاب در مقام ریاست دانشکده عمران دانشگاه علم و صنعت، مسئول بسیج دانشجویی این دانشکده بوده است.
از زمان روی کار آمدن محمود احمدی نژاد و با حمایت رهبر جمهوری اسلامی طرح تفکیک جنسیت دانشجویان در دانشگاههای ایران شدت بیشتری به خود گرفته است.
بر اساس این طرح دانشگاههای ایران نیز مانند مدارس کشور دخترانه و پسرانه می شوند.
آیت الله خامنه ای به شدت با اجرای این طرح موافق است و گفته می شود که این طرح با هدایت مستقیم رهبر جمهوری اسلامی در حال اجرا است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تعداد نظرات زیاد شده و سوال ثبت نمیشه چنانچه شد جواب میدم / در هر قسمتی نظر یا سوال کنید جواب داده میشه