سئوال جواب درباره قوانین ایران

سئوال جواب درباره قوانین ایران

۱۳۹۰ مهر ۲۶, سه‌شنبه

یک رسانه حامی رهبری خواستار اجرای حکم شلاق علیه سلحشور شد


یک رسانه اصولگرای هوادار آیت الله خامنه ای خواستار محاکمه و اجرای حکم شلاق علیه "فرج الله سلحشور" کارگردان حامی رهبر جمهوری اسلامی بواسطه آنچه که این تارنما آن را اظهارات « سخیف و غیر اخلاقی » علیه هنرپیشگان زن سینمای ایران می خواند، شد. 
تارنمای "شیعه آنلاین" در حالی خواستار محاکمه و حکم شلاق برای کارگردان سریال تلویزیونی "یوسف پیامبر" شده است که آقای سلحشور پیش از این نیز در پی شکایت نویسنده اصلی فیلمنامه این سریال معروف به جرم "سرقت آثار ادبی" در دادگاه محکوم به پرداخت جریمه شده بود. 
در اوایل هفته جاری آقای سلحشور در واکنش به شایعات مربوط به احتمال حضور "آنجلینا جولی" در ایران و بازی در یک فیلم سینمایی گفته بود: «هنرپیشه‌های زن ایران خودشان یک پا آنجلینا جولی هستند و سینمای ایران باید هم برای ادامه فعالیت خود فاحشه بین المللی بیاورد.»
این کارگردان هوادار آیت الله خامنه ای در ادامه سخنانش اظهار داشته بود: «باید دید چه شخصی اجازه می دهد آنجلینا جولی به ایران بیاید، آمدن وی به ایران اتفاق خوبی است، برای سینمایی که فاحشه خانه است باید برای ادامه فعالیت خود نیز فاحشه بین المللی بیاورد. سینمای ایران فاحشه خانه است، مگر صبح تا شب عکس های هنرمندان چاپ نمی شود. وقتی زنهای ما افتخارشان این است که عکس های خود را به صورت نیمه عریان در اینترنت بگذارند، یعنی خودشان یک پا آنجلینا جولی هستند.»
آقای سلحشور همچنین افزوده بود «به دلیل اینکه همه در سینما از یک قماش هستند، باید از آنجلینا جولی نیز دعوت کنند. خانواده سینما صهیونیستی و هالیوودی است و باید اذعان کرد که سینمای ایران برای ایران نیست، سینمای ایران عضوی از سینمای دنیا است و اگر علاقه نشان دهد که یک بازیگر بین المللی به ایران بیاید طبیعی است چون خود سینمای ایران عضوی از جامعه بین المللی هالیوود است.»
اظهارات وی اما با واکنش گسترده محافل هنری و سینمایی در ایران مواجه شد و در پی اعتراض رسمی چند هنرپیشه زن به این سخنان، آقای سلحشور در مصاحبه با رسانه های نزدیک به حکومت گفته بود که از سخنانش برداشت غلطی صورت گرفته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تعداد نظرات زیاد شده و سوال ثبت نمیشه چنانچه شد جواب میدم / در هر قسمتی نظر یا سوال کنید جواب داده میشه