سئوال جواب درباره قوانین ایران

سئوال جواب درباره قوانین ایران

۱۳۹۰ شهریور ۱۲, شنبه

باهنر: تندروها می‌خواهند رأی‌دهندگان به موسوی را محو کنند



محمد رضا باهنر
محمدرضا باهنر گفت که در انتخابات ریاست جمهوری گذشته به محسن رضایی رای داده است
محمدرضا باهنر، نایب رئیس مجلس ایران به انتقاد از افراد "تندرو در میان اصولگرایان" پرداخت که قصد دارند رأی دهندگان به میرحسین موسوی در انتخابات ریاست جمهوری دهم را "از صفحه روزگار محو کنند".
آقای باهنر شنبه ۱۲ شهریور (۳ سپتامبر) در مصاحبه با خبرگزاری مهر، افراد مورد انتقاد خود را "اقلیتی در میان اصولگرایان" دانست که به عقیده وی به گونه ای افراطی از محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری حمایت می کنند.
این اظهارات در شرایطی عنوان می شود که عده ای از نمایندگان حامی آقای احمدی نژاد، علی لاریجانی و محمدرضا باهنر، رئیس و نایب رئیس مجلس هشتم را به کارشکنی در مقابل دولت و حتی همسویی با اصلاح طلبان متهم می کنند.
محمدرضا باهنر همچنین با اشاره به کسانی که "فشار می آوردند که میرحسین موسوی و مهدی کروبی باید اعدام گردند" گفته است: "همین فشارها موجب شد تا آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه مجبور شود در مصاحبه‌ای عنوان کند که من به دنبال دستگیری سران فتنه هستم، اما مقامات عالی رتبه نظام به دنبال این نیستند."
اشاره آقای باهنر به اظهارات آذر ماه گذشته صادق لاریجانی است که در پاسخ به تعدادی از نمایندگان مجلس که خواستار دستگیری میرحسین موسوی و مهدی کروبی شده بودند، گفت که آنها را مجرم می داند، اما مصالح کلی حکومت را آیت الله خامنه ای تعیین می کند.
نایب رئیس مجلس ایران افزوده است: "ما از تمام راه‌هایی که وجود داشت به آنها [تندروها] گفتیم که نظام صلاح نمی‌داند این افراد بازداشت شوند ولی آنها در پاسخ به ما گفتند که اگر شما هم در مجلس علیه سران فتنه شعار دهید نظام مجبور به پذیرش حکم بازداشت خواهد شد."
آقایان موسوی و کروبی، از ۲۵ بهمن گذشته در حصر خانگی به سر می برند و ارتباط آنها با دنیای خارج قطع شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تعداد نظرات زیاد شده و سوال ثبت نمیشه چنانچه شد جواب میدم / در هر قسمتی نظر یا سوال کنید جواب داده میشه