سئوال جواب درباره قوانین ایران

سئوال جواب درباره قوانین ایران

۱۳۹۰ شهریور ۱۶, چهارشنبه

كارآفريني جديد: هرجوك، يك دلار


يك دانشجوي سابق دانشگاه پنسيلوانيا با ابتكاري جالب جوك مي گويد و پول مي گيرد.




به گزارش خبرآنلاين و به نقل از يونايتد پرس؛ پارك مركزي نيويورك شاهد حضور جوان 26 ساله اي است كه با گفتن جوك به مردم، پول در مي آورد. جيسون اشنايدر سال 2007 از دانشگاه پنسيلوانيا فارغ التحصيل شده و بعنوان يكي از امريكايي هاي بيكار در پارك ها روزگار خود را سپري مي كرد تا اينكه فكر بكري به سرش زد. اشنايدر تصميم گرفت با نوشتن يك تابلو به حاضران و عابران در پارك مركزي اعلام كند كه به ازاي هر جوك يك دلار بپردازند و البته وي تضمين داد كه اگر مخاطب از جوك خوشش نيامد، مي تواند پول خود را پس بگيرد. در واقع وي اول يك دلار را مي گيرد و بعد در ازاي ان جوك آنلاين با زبان خودش به مردم مي گويد.

جيسون از اين راه در كمتر از 6 ساعت در روزي پر رفت و آمد در پارك نيويورك 140دلار درامد كسب كرده است و اين موضوع باعث وجد و نشاط مضاعف در وي شده است. به هر حال مردم با شنيدن اين جوكها خنده بر لبانشان ظاهر مي شود و حاضر مي شوند براي يك لحظه خوشي ، پول بپردازند.

خود جيسون در اين باره مي گويد روزانه 20 جوك را پيدا كرده و يادداشت مي كند و بعد آنرا به مشتريان عرضه مي كند. وي مي افزايد مكن است تنها 2 تا از جوكها بدرد بخور از آب در آيد كه همان را تا آخر روز براي ساير مشتريان تعريف مي كند.


در آشفته بازار كساد اقتصادي امريكا، جوانان فارغ التحصيل بيكار ننشسته و به فكر نان در آوردن با ابتكارات جديد هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تعداد نظرات زیاد شده و سوال ثبت نمیشه چنانچه شد جواب میدم / در هر قسمتی نظر یا سوال کنید جواب داده میشه