سئوال جواب درباره قوانین ایران

سئوال جواب درباره قوانین ایران

۱۳۹۰ شهریور ۲۳, چهارشنبه

شکایت مشایی علیه تعدادی از مسئولان حکومت


مشایی - احمدی نژاد
همزمان با اعلام شکایت آقای مشایی از تعدادی از مسئولان، آقای احمدی نژاد گفته است که سکوت وی در مقابل منتقدان "همیشگی نخواهد بود"
سیدعلی اصغر حسینی، وکیل مدافع اسفندیار رحیم‌مشایی، رئیس دفتر محمود احمدی نژاد گفت که تاکنون به وکالت از آقای مشایی از ده نفر شکایت کرده که شامل "برخی مسئولان ارشد قوای دیگر از جمله دستگاه قضایی هستند" و به اکثر شکایت ها در دادسرای کارکنان دولت رسیدگی می شود.
آقای حسینی چهارشنبه ۲۳ شهریور (۱۴ سپتامبر) در مصاحبه با خبرگزاری فارس گفت که در بین کسانی که علیه آنها طرح دعوی شده دو مداح و "فردی که قبلا نظامی بوده و اکنون مسئولیت نظامی ندارد" نیز وجود دارد و پرونده دو نفر دیگر از متشاکیان نیز "در دادگاه ویژه روحانیت در جریان است".

سعید حدادیان، که فایل صوتی اظهارات وی در فروردین ماه گذشته و بعد از ماه ها تاخیر در اینترنت منتشر شد، در سخنان جنجالی خود تعابیر غیرمتعارفی را علیه اسفندیار رحیم مشایی به کار برده و در مورد ادامه حمایت از او، به رییس جمهور هشدار داده بود.
وکیل مدافع آقای رحیم‌مشایی در بخش دیگری از اظهارات خود، دو مداح مورد شکایت را سعید حدادیان و منصور ارضی معرفی کرده و گفته است که عدم رسیدگی قضایی به توهین های برخی مداحان علیه موکل او، باعث تکرار چنین توهین هایی شده است.
منصور ارضی نیز، مرداد ماه گذشته در سخنانی در یکی از شب های ماه رمضان گفت که اگر کسی اسفندیار رحیم مشایی را بکشد او برای این کار "پول می دهد". او یک سال پیش از آن هم، سخنرانی شدیداللحنی را علیه آقای مشایی انجام داده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تعداد نظرات زیاد شده و سوال ثبت نمیشه چنانچه شد جواب میدم / در هر قسمتی نظر یا سوال کنید جواب داده میشه