سئوال جواب درباره قوانین ایران

سئوال جواب درباره قوانین ایران

۱۳۹۰ آبان ۲۸, شنبه

زندانی سیاسی رضا جوشن

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" از وضعیت و شرایط  زندانی سیاسی رضا جوشن که بیش از 2 ماه است در سلولهایانفرادی بند سپاه بسر می برد و نزدیگ به 1 ماه است که از مدت محکومیت غیر قانونی و غیر انسانی وی می گذرد هیچ خبری در دست نیست.
زندانی سیاسی رضا جوشن 15 شهریورماه از بند 4  بدون هیج دلیل به سلولهای انفرادی بند سپاه زندان گوهردشت کرج  که در دست بازجویان وزارت اطلاعات می باشد منتقل شد و از آن زمان تاکنون هیچ خبری از وضعیت و شرایط او در دست نیست.
مدت محکومیت غیر قانونی و غیر انسانی 2 سال زندان ، زندانی سیاسی رضا جوشن 30 مهر ماه به پایان رسید ولی محبی از بازجویان و مسئولین وزارت اطلاعات در شهر کرج این زندانی سیاسی را به عنوان کروگان همچنان در بند سپاه شکنجه گاه وزارت اطلاعات نگه داشته است و نه تنها از آزادی او ممانعت می کند بلکه او را در سلولها انفرادی تحت شکنجه های جسمی و روحی قرار داده است.
زندانی سیاسی رضا جوشن در زندان به ناراحتی قلبی مبتلا شد و یک بار هم دچار سکته قلبی گردید. او همچنین  از ناراحتی حاد یکی از پاهایش رنج می برد.اما  سربازجوی وزارت اطلاعات محبی برای افزایش فشار علیه این زندانی سیاسی مانع درمان وی می شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تعداد نظرات زیاد شده و سوال ثبت نمیشه چنانچه شد جواب میدم / در هر قسمتی نظر یا سوال کنید جواب داده میشه