سئوال جواب درباره قوانین ایران

سئوال جواب درباره قوانین ایران

۱۳۹۱ اردیبهشت ۴, دوشنبه

پلمپ یک کارگاه تولید دیش ماهواره در تبریز

پلمپ یک کارگاه تولید دیش ماهواره در تبریز

خبرگزاری هرانا - رئیس پلیس امنیت اخلاقی استان آذربایجانشرقی گفت: کارگاه بزرگ ساخت دیش ماهواره در تبریز شناسایی و پلمب شد.

به گزارش فارس از تبریز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، ابوالفضل رضایی اظهار کرد: برابر گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت کارگاهی در حاشیه کلانشهر تبریز در امر تولید دیش ماهواره شناسایی و دستگیری عوامل این کارگاه در دستور کار پلیس امنیت اخلاقی قرار گرفت. وی در ادامه افزود: پس از انجام یکسری کار اطلاعاتی، تحقیقاتی و محرز شدن گزارش و اخذ دستور مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه کارگاه مورد نظر در محاصره پلیس قرار گرفته و تعداد سه نفر دستگیر شدند.

رضایی در ادامه اشاره کرد: در این کارگاه تعداد زیادی دیش آماده و دستگاه برش، پرس و رنگرزی از هر کدام دو دستگاه کشف و ضمنا یک دستگاه خودروی نیسان برای حمل و نقل دیش‌ها استفاده می‌شده توقیف شد.

رئیس پلیس امنیت اخلاقی در آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: در هفته گذشته نیز تعدادی دیش از یک کارگاه رنگرزی و مقادیر زیادی مشروبات الکلی دست‌ساز کشف شد از همشهریان و شهروندان گرامی درخواست داریم که موارد مشکوک در این زمینه را در اسرع وقت با شماره‌های ۱۱۰ و ۱۹۷ به پلیس اطلاع دهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تعداد نظرات زیاد شده و سوال ثبت نمیشه چنانچه شد جواب میدم / در هر قسمتی نظر یا سوال کنید جواب داده میشه