سئوال جواب درباره قوانین ایران

سئوال جواب درباره قوانین ایران

۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۱, دوشنبه

بازداشت یکی دیگر از دراویش گنابادی


خبرگزاری هرانا - محمد علی شمشیرزن از دراویش گنابادی ساکن شهرستان کوار استان فارس صبح امروز توسط نیروهای امنیتی و لباس شخصی در محل کارش بازداشت شد.
به گزارش تارنمای مجذوبان نور، محمد علی شمشیرزن از دراویش گنابادی ساکن شهرستان کوار استان فارس صبح امروز توسط نیروهای امنیتی و لباس شخصی در محل کارش بازداشت شد. رویه بازداشت‌های اخیر در شهرستان کوار همگی با اعمال خشونت نیروهای امنیتی و لباس شخصی همراه بوده است و پس از بازداشت دراویش و انتقال آنان به بازداشتگاه اداره اطلاعات شیراز و یا بازداشتگاه حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی مورد بازجویی و تفتیش عقیده و در مواردی توسط بازجوهای بازداشتگاه حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی شیراز شدیدا مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند.
تاکنون ۱۷ تن از دراویش گنابادی شهرستان کوار به محاربه و فساد فی الارض و حمل سلاح غیر مجاز متهم شده‌اند.
در همین حال مصطفی دانشجو وکیل دراویش گنابادی که بیش از ۶ ماه است در بند ۳۵۰ زندان اوین در بازداشت بسر می‌برد، به دلیل حمله شدید آسم و مشکل ریوی به بیمارستان منتقل و بستری شده است. وی در هفته‌های گذشته دچار خونریزی کلیوی نیز شده بود.
بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی به خانواده دانشجو اجازه ملاقات و پیگیر وضیعتش را در بیمارستان نمی‌دهند و دانشجو تحت تدابیر شدید امنیتی و با دست بند و پا بند به تخت بیمارستان بسته شده است.
مصطفی دانشجو وکیل دراویش گنابادی در تاریخ ۲۸ اردیبهشت سال ۱۳۹۰ با اجرای حکم ۷ ماه حبس دادگاه تجدید نظر مازندران به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی روانه زندان ساری شده بود که پس از اتمام دورهٔ محکومیت در روز هفتم آبان ۱۳۹۰ به بند امنیتی زندان اوین منتقل شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تعداد نظرات زیاد شده و سوال ثبت نمیشه چنانچه شد جواب میدم / در هر قسمتی نظر یا سوال کنید جواب داده میشه