سئوال جواب درباره قوانین ایران

سئوال جواب درباره قوانین ایران

۱۳۹۱ اردیبهشت ۵, سه‌شنبه

مصاحبه خانم مسیح علینژاد با سعید مرتضوی ، برغم اختصار ، بسیار پرحاصل به نظر می رسد.
آنجا که سعید مرتضوی ، شرط مصاحبه با خانم علینژاد را توبه کردن و بازگشت وی به ایران عنوان میدارد و در پاسخ خانم علینژاد که می گوید :”چه تضمینی است که پس از بازگشت به ایران ، به سرنوشت خانم زهرا کاظمی دچار نشوم ؟” ، سعید مرتضوی پاسخ می دهد :”شما روزنامه نگار هستید و موضوع شما با خانم کاظمی فرق می کند.”
بدین ترتیب ، سعید مرتضوی ، قتل زهرا کاظمی را بطور تلویحی و البته بطور ناخواسته پذیرفته و با پذیرش آن ، به خانم علینژاد اطمینان می دهد که او به سرنوشت خانم زهرا کاظمی گرفتار نخواهد شد.
البته گویا سعید مرتضوی فراموش کرده و یا خود را به فراموشی زده که خانم زهرا کاظمی نیز خبرنگار عکاسی بود که مظلومانه در بند ۲۰۹ زندان اوین به قتل رسید .
سعید مرتضوی اصلی ترین متهم پرونده قتل خبرنگار و عکاس ایرانی – کانادایی و بسیاری از پرونده های جنایات سر به مهر دیگری است که در پستوهای مراجع قضایی؟! دخمه های نیروهای امنیتی و نظامی و نقب های زندان ها و بازداشتگاه ها بوقوع پیوسته است که بدلیل برخورداری از حاشیه پررنگ امنیتی و مصونیت حاصل از اتصال به کانون قدرت و بیت رهبری و برخورداری از پست های عالی قضایی در طول سالیان متمادی و بویژه تصدی دادستانی عمومی و انقلاب تهران و برغم نقش بسزا در سرکوبها ، بازداشت ها ، قتل ها ، تجاوزها ، شکنجه ها و جنایات پیدا و پنهان نیروهای فاسد امنیتی و اطلاعاتی ، از امنیتی کامل برخوردار بوده که با وجود برملا و علنی شدن نقش او و همدستانش همچون : “حسن زارع دهنوی معروف به حداد ، موسوی ] حیدری فر ، نمازی ،جعفری ، کریمی و …. در سبعانه ترین جنایاتی که بر این ملت و فرزندان غیورش در کهریزک روا داشته اند نه تنها جان سالم بدر برده که به پاس انبوهی از جنایت ، به پست های عدیده ای همچون :معاونت دادستان کل کشور ، نمایندگی رئیس جمهور و دبیری شورای عالی مبارزه با کالای قاچاق و اخیرا ریاست سازمان عریض و طویل تامین اجتماعی که بزرگترین سازمان اداری و مالی غیر دولتی ایران است نیز دست انداخته و منصوب گردیده تا به همگان اثبات گردد که فساد ذاتی و ماهوی حاکمیت بیش از آنست که در فکر انسان بگنجد.
سعید مرتضوی که در تمام مراحل تحقیق و رسیدگی به پرونده قتل زهرا کاظمی از آنچنان مصونیتی برخوردار بود که حتی به جلسه رسیدگی نیز پای نگذاشته بود و دستگاه قضایی پرورنده جنایتکارانی همچون او نیز هواره بطور قاطع و صریح ، نقش او را در این پرونده انکار می نموده است ، اکنون اما ، بطور ناخواسته با پذیرش نقش خود در قتل زهرا کاظمی ، این پرونده را وارد مرحله جدیدی می نماید که سازمانهای حقوق بشری و ناظران بین المللی و خصوصا نماینده ویژه سازمان ملل آقای دکتر احمد شهید باید بدان توجه بیشری را مبذول دارند .
سعید مرتضوی نمونه ای از جلادان و نسقچیان گذشته نه چندان دور است . او همچون پزشک احمدی و سرپاس مختاری و … است که بفرموده ؟؟!! ، دست به خون عزیزان این ملت آلوده است . چه بسیار خانواده هایی را فروپاشیده و نابود ساخته است تا مقرب الخاقان باقی بماند . مرتضوی ها فراوانند و جنایاتشان نیز . اما باید بدانند که چراغشان اندک زمانی بیش ، کورسو نخواهد زد ،چرا که :الملک یبقی مع الکفر ولایبقی مع الظلم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تعداد نظرات زیاد شده و سوال ثبت نمیشه چنانچه شد جواب میدم / در هر قسمتی نظر یا سوال کنید جواب داده میشه