سئوال جواب درباره قوانین ایران

سئوال جواب درباره قوانین ایران

۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۱, دوشنبه

كشف يك تخلف بزرگ ديگر در شبكه بانکی

سازمان بارزسی کل کشور از کشف یک تخلف بزرگ دیگر در شبکه بانکی خبر داده و اعلام کرده است که روزهای آینده ابعاد وسیع‌تری از این تخلف اطلاع‌رسانی خواهد شد.
این تخلف که ابعاد آن هنوز اعلام نشده، پس از اختلاس سه هزار میلیارد تومانی در شبکه بانکی، دومین اختلاس بزرگی است که خبر آن اعلام شده است.
مشاور رییس سازمان بازرسی کل کشور و مدیرکل بازرسی استان هرمزگان از کشف این تخلف گسترده در یک بانک دولتی خبر داده و گفته است: طی این تخلف بیش از ده‌ها میلیون یورو و چندین میلیون دلار تسهیلات بدون اخذ وثایق کافی به یک شرکت خصوصی اعطا شد.
به گزارش ایسنا،‌ عباس مؤمن‌آبادی که در یک نشست خبری به مناسبت سالروز صدور فرمان ۸ ماده‌ای رهبر جمهوری اسلامی سخن می‌گفت، تصریح کرد: طبق بررسی‌های انجام شده، مسئولان وقت این بانک دولتی در پرداخت تسهیلات ده‌ها میلیون یورویی و چند میلیون دلاری به یک شرکت خصوصی مرتکب تخلفات متعددی شده‌اند.
وی ادامه داد: بانک مورد نظر در قبال اعطای این تسهیلات، وثیقه چندانی دریافت نکرده است و میزان سرمایه این شرکت در داخل کشور نیز بسیار کمتر از میزان بدهی آن به سیستم بانکی است که آن هم در گرو بانک‌ها است.
مؤمن‌آبادی افزود: با ورود اداره کل بازرسی هرمزگان به این موضوع از پرداخت ۲۰ میلیون یورو دیگر به شرکت مذکور جلوگیری شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تعداد نظرات زیاد شده و سوال ثبت نمیشه چنانچه شد جواب میدم / در هر قسمتی نظر یا سوال کنید جواب داده میشه