سئوال جواب درباره قوانین ایران

سئوال جواب درباره قوانین ایران

۱۳۹۱ اردیبهشت ۹, شنبه

رمز گشایی احمد توکلی از کینه خامنه ای به موسوی

به گزارش فعالان در تبعید و به نقل از خبرگزاری دانشجو , مناظره انتخاباتي احمد توكلي و مصطفي كواكبيان بعد از ظهر امروز در دانشكده مديريت دانشگاه تهران برگزار شد.
احمد توكلي در ابتداي مناظره خود كواكبيان با اشاره به به وقايع پيرامون انتخاب موسوي به عنوان نخست‌وزير در دور دوم رياست جمهوري آقای خامنه ای گفت: سال 1364 و در روزهايي كه رئيس جمهور انتخاب شده و بايد به مجلس نخست وزير معرفي مي‌كرد بنده و آقاي پرورش كه در مجلس و كابينه موسوي با هم بوديم خدمت حضرت آقا رفتيم آن موقع در دور دوم بحث انتخاب نخست وزير مطرح بود.

وي افزود: حضرت آقا ( خامنه ای ) براي ما دو نفر نقل قول كردند كه؛ بنده قبل از انتخابات دور دوم رياست جمهوري خدمت امام رفتم و به ايشان گفتم نمي‌خواهم در اين دوره نامزد بشوم. امام از بنده پرسيدند چرا به ايشان گفتم، من معرفي آقاي موسوي را خلاف شرع مي‌دانم.
توكلي ادامه داد: امام به آيت الله خامنه اي گفته بود شما نامزد بشويد و اگر مردم رأي دادند هركس را كه براي نخست‌وزيري به مجلس معرفي كرديد و راي آورد من قبول مي‌كنم.
توكلي با اشاره به اعلام نامزدي آيت الله خامنه اي و انتخاب ايشان به رياست جمهوري گفت: عده‌اي از نمايندگان طرفدار موسوي در مجلس به امام نامه نوشتند و گفتند اگر موسوي معرفي نشود، چنين و چنان خواهد شد و همچنين برخي فرماندهان جنگ نيز خدمت امام رفتند و گفتند اگر موسوي معرفي نشود جبهه‌ها آسيب مي‌بيند.
توكلي با اشاره به پاسخ امام گفت: ايشان فرموده بودند به نظر من مصلحت اين است كه نخست وزير عوض نشود.
نامزد نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي با تشريح ابعاد مختلف انتخاب مجدد موسوي به نخست وزيري گفت: بنده آن زمان يك تحليل خدمت آقا عرض كردم و در آن 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تعداد نظرات زیاد شده و سوال ثبت نمیشه چنانچه شد جواب میدم / در هر قسمتی نظر یا سوال کنید جواب داده میشه