سئوال جواب درباره قوانین ایران

سئوال جواب درباره قوانین ایران

۱۳۹۰ اسفند ۲۴, چهارشنبه

یک نماینده مجلس: ۴۰ هزار متخصص صنعت نفت ایران به کشورهای خارجی پناهنده شده اند

یک نماینده مجلس ایران از پناهنده شدن چهار هزار متخصص صنعت نفت ایران به کشور‌های خارجی خبر داده و افزوده است که «در آنجا مشغول به‌کار هستند.»
به گزارش دانشجونیوز، روز سه شنبه، عباسی، نماینده رودسر و املش از پناهنده شدن چهار هزار متخصص صنعت نفت ایران به کشور‌های خارجی خبر داده و گفته که مقام‌های جمهوری اسلامی با افزایش حقوق این افراد می‌توانستند مانع خروج آنها از ایران شوند.
وی در ادامه تاکید کرده است: « ۴ هزار نفر که از کشور خارج شدند و به شرکتهای خارجی پیوستند اگر به آن‌ها توجه می‌شد در حال حاضر با خروج آنان مواجه نمی‌شدیم، حذف کلمه وزارت نفت منجر به ضایع کردن برخی حقوق متخصصین می‌شود.»
بر اساس نوشته رسانه ها، اظهارات این نماینده مجلس پس از آنکه سایت محافظه‌کار «محدوده» از تلاش برخی شرکت‌های بزرگ نفتی غرب برای «خارج کردن متخصصان صنعت نفت ایرانی از کشور» خبر داد٬ مطرح شده است.
این سایت نوشته که شرکت‌های «استات اویل»، «توتال»، «شل» و «بی‌پی» در ماه‌های اخیر تلاش‌ها برای ترغیب متخصصان ایرانی برای مهاجرت به کشور‌های منطقه را تشدید کرده‌اند.
«محدوده» مدعی شده بود که از قطر٬ عمان و امارات «تماس‌هایی» با برخی متخصصان گرفته شده و به آنها پیشنهاد شده در قبال دریافت تسهیلات٬ در صنایع نفتی آن‌ها مشغول فعالیت شوند.
حیدر بهمنی٬ مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران نیز تائید کرده که این شرکت‌ها «پیشنهادهای وسوسه‌انگیزی به کارمندان حفاری» داده‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تعداد نظرات زیاد شده و سوال ثبت نمیشه چنانچه شد جواب میدم / در هر قسمتی نظر یا سوال کنید جواب داده میشه