سئوال جواب درباره قوانین ایران

سئوال جواب درباره قوانین ایران

۱۳۹۱ فروردین ۹, چهارشنبه

 دیپورت دوباره آقای حسین جاسبی در سوئد است .
گزارشهای رسیده از سوئد حاکی از دیپورت دوباره آقای حسین جاسبی در سوئد است .
دولت سوئد قصد مجدد دارد که روز شنبه ۳۱ مارس حسین جعفر علی‌ جاسبی را در معیت چند پلیس به جمهوری اسلامی تحویل دهد. تلاش دولت سوئد بار اول به یمن فداکاری فعالین سوئدی و ایرانی و بویژه اقدام جسورانه اعتراض آمیز خود حسین در داخل هواپیما به شکست انجامید و خلبان هواپیما به مأمورین پلیس دستور داد که هواپیما را تخلیه کنند. به گزارش میشن فری‬ پلیس سوئد این بار برای جلوگیری از اعتراض در داخل هواپیما، یک هواپیمای کوچک اجاره کرده تا حسین را ابتدا به آمستردام و سپس از آنجا با هواپیمای مسافربری به تهران بفرستد.
فردا در استکهلم تظاهراتی در دفاع از حسین، و دیگر پناهجویان در خطر دیپورت مثل ماکسیم و علی‌ برگزار خواهد شد. تظاهرات‌ها را باید به  شهر‌های دیگر و کشور‌های دیگر هم کشاند. مبارزه را باید در اشکال مختلف و با هماهنگی به پیش برد. نیرو‌های سیاسی مترقی سوئد و سایر کشور‌ها  را باید متوجه اهمیت حمایت از حقوق انسانی‌ نمود.امروز فرصت کوتاهی برای دفاع از حسین عزیز داریم. جمهوری اسلامی خواهر و برادر حسین را اعدام کرده و پدرش را سالها در سیاهچال‌هایش شکنجه کرده است. اجازه ندهیم آقای وزیر مهاجرت سوئد حسین را به شکنجه گران اسلامی تحویل دهد. به ما کمک کنید که جلوی دیپورت حسین را بگیریم. نامه زیر را برای آقای وزیر، مدیر دفتر ایشان و لیست بزرگ آدرس‌ها بفرستید. به این اقدام غیر انسانی‌ دولت سوئد اعتراض کنید.
لطف کنید و  به روی دکمه آبی‌ آقای وزیر و سکرتر ایشان جداگانه کلیک کنید. در سطر سابجکت یا موضوع  اسم و شماره کیس حسین جعفر علی‌ جاسبی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تعداد نظرات زیاد شده و سوال ثبت نمیشه چنانچه شد جواب میدم / در هر قسمتی نظر یا سوال کنید جواب داده میشه