سئوال جواب درباره قوانین ایران

سئوال جواب درباره قوانین ایران

۱۳۹۰ بهمن ۲۹, شنبه

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان در استان بوشهر گفت: عاملان و قاتلان حادثه پیست موتورسواری آبپخش، نیمه اول اسفند در ملاعام اعدام می‌شوند.
به گزارش جام جم، سرهنگ داوود محمودزاده گفت: حادثه پیست موتورسواری آبپخش در پی درگیری ۲سارق مسلح که قصد سرقت موتورهای شرکت‌کننده در این مسابقه را داشتند، با صاحبان موتورسیکلت‌ها و برخی تماشاگران ـ که در برابر آنها مقاومت کردند ـ رخ داد. در این حادثه بر اثر تیراندازی سارقان مسلح به تماشاگران و صاحبان موتورسیکلت‌ها ۳ نفر کشته و تعدادی نیز زخمی شدند.
محمودزاده یادآورشد: با وجود قانون ممنوعیت تردد موتورهای خارجی در شهرستان دشتستان، عده‌ای بدون هماهنگی با هیچ سازمانی، مکانی را در فرودگاه متروکه حومه شهر آبپخش به پیست موتورسواری تبدیل کرده بودند. با این حال، با تلاش جوانان و ازخودگذشتگی قربانیان حادثه، سارقان در محل ارتکاب جرم دستگیر شدند. حضور به موقع ماموران پاسگاه انتظامی شهر آبپخش نیز باعث شد قاتلان به دست مردم کشته نشوند.
وی گفت: بعد از دستگیری قاتلان، بلافاصله تحقیقات لازم آغاز و در مدتی بسیار کوتاه کیفرخواست این پرونده صادر شد. با رسیدگی ویژه به این پرونده، دزدهای مسلح نیمه اول اسفند در محل وقوع جنایت به دار مجازات آویخته خواهند شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تعداد نظرات زیاد شده و سوال ثبت نمیشه چنانچه شد جواب میدم / در هر قسمتی نظر یا سوال کنید جواب داده میشه