سئوال جواب درباره قوانین ایران

سئوال جواب درباره قوانین ایران

۱۳۹۰ بهمن ۲۹, شنبه

یک مرد 50 ساله در گیلان محکوم به اعدام شد
مرد میانسالی که با ادعای مهدورالدم بودن دختر ۲۰ ساله‌ای، او را در زمین‌های کشاورزی به قتل رسانده بود، پس از محاکمه در دادگاه کیفری به اعدام محکوم شده است. مرد میانسال ۵۰ ساله‌ای به نام علی از سوی شعبه ۱۲ دادگاه کیفری استان گیلان به اتهام قتل دختر جوانی به نام پریسا، ۲۰ ساله‌، به اعدام محکوم شد.
به گزارش مهر، این دختر جوان ۲۲ خردادماه امسال در زمین‌های کشاورزی طالب آباد انزلی و به ضربه‌های کارد از پا درآمد.
بر اساس این گزارش مرد متهم درباره انگیزه‌اش در دادگاه گفت: “من سه سال قبل به طور اتفاقی با پریسا در یک بنگاه معاملات املاک آشنا شدم. رفتار او طوری بود که توجهم را جلب کرد و وقتی پیشنهاد دوستی دادم، موافقت کرد. بعد از آن رابطه ما شروع شد و من هر روز بیشتر از قبل به پریسا علاقه‌مند می‌شدم، اما بعد از مدتی به خاطر کارهایی که انجام می‌داد و بعضی اخلاق‌هایش تصمیم گرفتم، رابطه‌ام را با او قطع کنم ولی او مزاحمم می‌شد و راضی به پایان دوستیمان نبود. در حالی‌که دیگر چاره‌ای برایم باقی نمانده بود، تصمیم گرفتم او را بکشم و از دستش نجات پیدا کنم.”

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تعداد نظرات زیاد شده و سوال ثبت نمیشه چنانچه شد جواب میدم / در هر قسمتی نظر یا سوال کنید جواب داده میشه