سئوال جواب درباره قوانین ایران

سئوال جواب درباره قوانین ایران

۱۳۹۰ بهمن ۱۰, دوشنبه

یک زندانی معلول قرار است فردا در ملاعام در کرج اعدام شود


بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر  ودمکراسی در ایران"انتقال زندانی سیامک آرمین به سلولهای انفرادی بند 1 زندان گوهردشت کرج برای اجرایحکم ضدبشری اعدام در ملاعام.
روز دوشنبه 10 بهمن ماه  زندانی سیامک آرمین حدودا 32 ساله از زندان قزل حصار به سلولها انفرادی بند1 زندان گوهردشت کرج جهت اجرای حکم قرون وسطایی و ضد بشری اعدام در ملاعام منتقل شد.مامورین به وی اعلام کرده اند که که قرار است فردا صبح در کرج و در ملاعام او را به دار آویزند.
زندانی سیامک آرمین چند سال پیش هنگامی که قصد داشت از محل کارش به منزل برود یکی از مامورین اداره آگاهی کرج زیر ماشین وی رفت و کشته شد.مامورین آگاهی وی را دستگیر کردند و زیر شکنجه های وحشیانه قرار دادند. مامورین آگاهی به قصد انتقام گیری از وی کمر او را به طرز فجیعی شکستند که منجر به قطع نخاع و معلولیت کامل وی گردید.
زندانی سیامک آرمین کاملا معلول می باشد و با صندلی چرخدار حرکت می کند. برای انجام کارهای شخصی اش همبندیانش به وی کمک می کنند.انتقام گیری وحشیانه و قرون وسطایی رژیم ولی فقیه علی خامنه ای از این جوان هدفی جز ایجاد رعب و وحشت در بین مردم ایران ندارد.او چند سال است که در زندانها قزل حصار و کرج در بازداشت بسر می برد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تعداد نظرات زیاد شده و سوال ثبت نمیشه چنانچه شد جواب میدم / در هر قسمتی نظر یا سوال کنید جواب داده میشه