سئوال جواب درباره قوانین ایران

سئوال جواب درباره قوانین ایران

۱۳۹۰ بهمن ۱۰, دوشنبه

وحید اصغری زندانی محکوم به اعدام وادار به اعتراف تلویزیونی شد

البته عقل چیز خوبی هست وقتی من می دونم حکم من اعدام هست اعتراف چی / تا دیروز من کلی پرونده  سعید ملک پور رو خوندم یکی از بچه ها که خیلی هم راه مون با هم زده ادرس یک فیلم اعتراف  سعید ملک پور داد  دهنم باز موند حالا یکی می یاد میگه بزور اعتراف کرده  خوب دوستان من که می دونم جرمم چیه با سواد و روشنفکر هم هستم و وکیل هم دارم بدون خواست خودم کی می خواد منو مجبور به اعتراف کنه کسی که مهندس هست نباید بفهمه که اعتراف یعنی چی / حالا یکی می یاد اعتراف می کنه که نزد خدایش ... /  ولی هیچوقت حق رو نادیده نگیرید / ایا راضی می شید فرزند 15 ساله ات  اگر نداری خواهر نوجوانت اگر نداری خواهرزاده و برادر زاده نوجونت  توی سایت های نام برده شده بره / اگر جواب خیر خوی خدا خیرت بده اگر مشکلی نداری خوب بحثی ندارم چون من حاضر نیستم / حالا این هم خبر خودت بخون قضاوت مال خودت

ماموران امنیتی وابسته به سپاه پاسداران روز شنبه وحید اصغری را جهت اخذ اعترافات تلویزیونی از بند خارج کردند.
به گزارش هرانا، این زندانی بر اساس تهدیدات و فشارهای بازجویان خود وادار به اعترافات تلویزیونی بر علیه خود و دوستان خود شده است.
وی پس از انجام اعترافات دیکته شده مجددا به بند ۳۵۰ زندان اوین منتقل شد.
وحید اصغری که اخیرا از سوی دادگاه انقلاب به اتهام راه اندازی سایت های پورنوگرافیک به اعدام محکوم شده است در سال ۸۷ همزمان با بازداشت جمعی از فعالین سایبری در یک پروژه امنیتی از سوی اطلاعات سپاه بازداشت شده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تعداد نظرات زیاد شده و سوال ثبت نمیشه چنانچه شد جواب میدم / در هر قسمتی نظر یا سوال کنید جواب داده میشه