سئوال جواب درباره قوانین ایران

سئوال جواب درباره قوانین ایران

۱۳۹۱ اردیبهشت ۳۰, شنبه

تروریست که شاخ ندارد! معلوم نیست این پولها از کجا آمده

جایزه ۳۰ میلیون تومانی برادر سه شهیدبه مجری حکم اعدام شاهین نجفی


خاک بر سر بی سوادت بکنم . تروریست شاخ نداره

برادر سه شهید محمدزاده اعلام کرد:من و دوستان بسیجیم به مجری حکم اعدام شاهین نجفی ۳۰ میلیون تومان هدیه خواهیم داد.


بلاغ به نقل از دیده بان نیوز، علی اکبر محمدزاده جانباز جنگ تحمیلی و برادر سه شهید دفاع مقدس با اشاره به این که  به عنوان فردی که خود را مدیون  ائمه اطهار علیهم السلام میدانم اندوخته‌ی خود را به همراه تعدادی از دوستان حزب اللهی ام باافتخار به مجری حکم اعدام شاهین نجفی اهدا می‌کنم .هرچند باید بگویم کسی که در این حرکت انقلاب شرکت میکند هرگز بدنبال منافع مادی نیست حتی ما خود را برای شهادت هم آماده کرده ایم.

وی خاطر نشان کرد:اهانت به مقدسات طرحی صهیونیستی است و همان‌طور که قبلا عصمت حضرت مریم(س) را زیر سؤال بردند امروز هم به دنبال تقدس‌زدایی از پیشوایان اسلام و شیعه هستند ولی همان‌طور که در قرآن آمده است: «می‌خواهند نور خدا را با دهان‌هایشان خاموش کنند ولی خدا نورش را کامل می‌کند ولو این که کافران را ناخوش‌ آید.»

محمدزاده  در ادامه  افزود: ما باید غیرت دینی و انقلابی خود را نشان دهیم.

وی با ذکر این نکته که انتخاب نام امام علی نقی(ع) از سوی این هتاک اتفاقی نیست گفت: آن‌ها امامی را هدف قرار دادند که منظومه امام‌شناسی دارد - زیارت جامعه کبیره - و ستون اسلام نیز ولایت و امامت است.

این جانباز دفاع مقدس با انتقاد از مطالب سؤال برانگیز یک نشریه دانشجویی در حمایت ضمنی از شاهین نجفی گفت: مگر این‌جا کوچه‌ی بنی‌هاشم است که کسی سیلی بزند و ومظلوم یاوری نداشته باشد؟ این‌جا سرزمین شهدا وامام زمان است.

ایشان گفت در فتنه‌های صدر اسلام  سکوت مردم باعث شد حادثه عاشورا پدید آید واگر الان سکوت کنیم باید منتظر حادثه ای تلخ تر از این هم باشیم.

محمدزاده در واکنش‌ به افرادی که این حرکت انقلابی اسلامی را خشونت آمیزمی‌دانند گفت: در این گونه موارد ما اهل تساهل و تسامح نیستیم..

وی تاکید کرد: شاهین نجفی باید از این به بعد همیشه در حال فرار باشد و کابوس مرگ را حس کند، مانند سلمان رشدی که دیگر نمیتواند زندگی آرامی داشته باشد .

محمدزاده خاطر نشان کرد: کسی که این چنین وقیحانه علیه مقدسات شیعه  رفتار می‌کند معلوم است که جوانان مسلمان در هیچ کجای دنیا اجازه زنده ماندن به وی را نمیدهند.

وی با اشاره به سوالی درخصوص حفاظت پلیس  آلمان از شاهین نجفی و حمایت‌ از وی گفت: اگر حتی کاخی را در اختیار او بگذارند، کاری می‌کنیم که جرئت وارد شدن به حیاط آن کاخ را هم نداشته باشد چون میلیونها جوان مسلمان برای اعدام انقلابی این هتاک آماده و مهیا شده اند.

محمدزاده در پایان گفت هر کشوری که به او پناه دهد مطمئن باشد آن کشورتا لحظه ی مرگ این هتاک ناامن خواهد بود.

پیش از این نیز سایت شیعه‌آنلاین جایزه‌ای صدهزار دلاری برای مجری حکم اعدام شاهین نجفی تعیین کرده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تعداد نظرات زیاد شده و سوال ثبت نمیشه چنانچه شد جواب میدم / در هر قسمتی نظر یا سوال کنید جواب داده میشه