سئوال جواب درباره قوانین ایران

سئوال جواب درباره قوانین ایران

۱۳۹۱ اردیبهشت ۳۰, شنبه

ابلاغ حکم یک سال حبس تعزیری دیگر به ابوالفضل قدیانی به دلیل نوشتن نامه به رهبر جمهوری اسلامی


 حکم یک سال حبس تعزیری بیشتر برای ابوالفضل قدیانی به دلیل نوشتن  نامه به رهبر جمهوری اسلامی به وی ابلاغ شد.  آقای قدیانی هم اکنون در حال گذراندن محکومیت سه ساله خود در زندان اوین می باشد.

سایت کلمه گزارش داده است ابوالفضل قدیانی، عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب، که در سال ۱۳۸۸ بازداشت و به اتهام تبلیغ علیه نظام به یک سال حبس محکوم شده بود، چندی قبل باز هم به ۳ سال زندان دیگر محکوم شد.

دادگاه ۲۹ فروردین ماه سومین دادگاهی است که در طول ۳ سال گذشته قدیانی را به اتهام تبلیغ علیه نظام به محاکمه کشانده و برای وی حکم حبس صادر کرده است. حکم یک سال حبس تعزیری توسط قاضی مقیسه رییس شعبه ٢٨ دادگاه انقلاب تهران صادر و از ازسوی واحد ابلاغ اجرای احکام اوین به آقای قدیانی ابلاغ شده است.

بر اساس این گزارش، آقای قدیانی که به دنبال انتشار نامه ۹ دی ماه خطاب به رهبری به اتهام تبلیغ علیه نظام و توهین به رهبری به دادگاه احضار شده بود خطاب به مقیسه، قاضی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب گفته بود: "متاسفانه شما به عنوان رییس دادگاه، دست نشانده دستگاه امنیتی هستی و دستگاه قضایی اساسا استقلال ندارد، آقای صادق لاریجانی که قاضی القضات این مملکت است می گوید افتخار می کنم که امر بر و فرمانبردار رهبری هستم. شما اگر خود را مسلمان می دانید حتما خبر دارید که دادگاه امیرالمومنین و آن یهودی چطور برگزار شد، وقتی قاضی علی (ع) را با کنیه خطاب کرد، علی (ع) اعتراض کرد که عدالت و مساوات را میان او ویک یهودی رعایت کند و اما آیا امروز دستگاه قضایی که قاضی القضاتش خود را فرمان‌بر رهبری می داند، می تواند آقای خامنه ای را به دادگاه بیاورد و به شکایت من از او رسیدگی کند؟"

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تعداد نظرات زیاد شده و سوال ثبت نمیشه چنانچه شد جواب میدم / در هر قسمتی نظر یا سوال کنید جواب داده میشه