سئوال جواب درباره قوانین ایران

سئوال جواب درباره قوانین ایران

۱۳۹۱ اردیبهشت ۳۱, یکشنبه

رضا ملک به دادسرای اوین احضارشد


 رضا ملک از ماموران سابق وزارت اطلاعات که به دلیل افشای برخی از جزئیات قتلهای زنجیره‌ای از ۱۲ تیر ۱۳۸۰ در زندان به سر می‌برد به شعبه چهار دادسرای امنیتی اوین (مقدس) احضار شد.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز رضا ملک که ماه قبل به هنگام آزادی از زندان یازده ساله در دادسرای اوین مورد اجرای حکم شلاق قرار گرفته و آنگاه به دلیل واکنش در برابر اجرای حکم شلاق مجددا تحت عنوان اهانت به رهبری تفهیم اتهام گردیده و دوباره به زندان بازگردانده شده بود، به دادسرای اوین منتقل و در برابر بازپرس شعبه چهار دادسرای امنیتی اوین (مقدس) نشانده شد.
بازپرس با ذکر این ادعا که حبس ملک چهارسال بوده است و بجای آن وی یازده سال در بند قرار گرفته از وی سوال می‌کند که در صورت آزادی قصد چه اقدامی دارد و به کجا خواهد رفت؟ این زندانی سیاسی نیز با تاکید بر اینکه دیگر پس از یازده سال جایی برای رفتن ندارد از بازپرس سوال می‌کند که تکلیف ۷ سال مدت زمان اضافی که در زندان نگه داشته شده است چه می‌شود؟ این زندانی سیاسی نهایتا دوباره به بند خود در سالن دو اندرزگاه ۷ زندان اوین بازگردانده شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تعداد نظرات زیاد شده و سوال ثبت نمیشه چنانچه شد جواب میدم / در هر قسمتی نظر یا سوال کنید جواب داده میشه