سئوال جواب درباره قوانین ایران

سئوال جواب درباره قوانین ایران

۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۹, جمعه

رهبر از ترور جان سالم بدر برد

رهبر از ترور جان سالم بدر برد (عوامل سپاه یکی یکی حذف می شوند)
بعد از انفجار مهیب پادگان نظامی در روستای بیدگنه از توابع شهرستان ملارد که منجر به کشته شدن ۲۷ نفر از جمله حسن تهرانی مقدم، فرمانده سازمان جهاد خودکفایی سپاه شد، چندین سردار سپاه بطور مشکوک جان باختند.
بنا به گزارش منابع خبری، ایت الله خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی قرار بود در همان ساعت از آن پادگان دیدن کنند و بنابه توصیه یگان حفاظت از رهبری ، وی اندکی دیر تر در محل بازدید حاضر شوند و در زمان انفجار اتومبیل خامنه ای در نزدیکی پادگان بوده است که با شنیدن خبر انفجار ایت الله خامنه ای  و بیت رهبری و بخش های از حکومت چند روزی در شوک بسر بردند و خامنه ای ملاقات های روزانه خود را نیز لغو کرده بود.
بنا به گزارش خبرگزاری آذربایجان، یک منبع آگاه به این خبرگزاری گزارش داده است که  طرح ترور خامنه ای در زمان بازدید از پادگان سپاه توسط تعدادی از پاسداران ریخته شده بود که با شکست مواجه شد و وزارت اطلاعات با همکاری اطلاعات سپاه طراحان این ترور را شناسایی و در صدد حذف آنان هستند . وی افزود در هقته ها و ماه های آینده سرداران زیادی با سکته قبلی و یا طرق گوناگون کشته خواهند شد و این مرگ ها بدنه بالای سپاه را دچار دوگانگی و شکاف عمیق خواهد کرد.
سردار پاسدار کشته شده بنام محمد مهدی قاصدی مسئول ترابری سنگین قرارگاه کربلا و جانباز دوران جنگ بود که روز سه‌ شنبه گذشته در اثر سکته قلبی در محل کار خود درگذشته است.
وی متولد منطقه فرحزاد تهران بود و در طول هشت سال جنگ در عملیات‌های مختلف از جمله بیت‌المقدس، خیبر، بدر، فاو و والفجر ۸ شرکت داشته و مسئولیت‌های مهمی از جمله حمل و نقل پل بعثت از اهواز به فاو و قطعات عظیم پل خیبر را برعهده داشته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تعداد نظرات زیاد شده و سوال ثبت نمیشه چنانچه شد جواب میدم / در هر قسمتی نظر یا سوال کنید جواب داده میشه