سئوال جواب درباره قوانین ایران

سئوال جواب درباره قوانین ایران

۱۳۹۲ اردیبهشت ۸, یکشنبه

2 قاچاقچی کراک در ورامین به دار مجازات آویخته شدند


ارسال به دوستان
صبح امروز
2 قاچاقچی کراک در ورامین به دار مجازات آویخته شدند
دو قاچاقچی که در نگهداری و حمل مواد مخدر فعالیت داشت در محوطه ندامتگاه خورین ورامین به دار مجازات آویخته شدند.http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920208000086
خبرگزاری فارس: 2 قاچاقچی کراک در ورامین به دار مجازات آویخته شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز دو قاچاقچی که در امر نگهداری و حمل مواد مخدر کراک فعالیت داشت، در محوطه ندامتگاه خورین ورامین به دار مجازات آویخته شدند.
متهمان که شامل «قاسم-ب» ساکن پیشوا و «هادی-خ» ساکن ورامین بودند که در ارتباط با نگهداری و حمل 400 گرم کراک توسط «قاسم-ب» و 547 گرم توسط «هادی-خ» در دادگاه انقلاب شهرستان ورامین پرونده آنها مورد بررسی قرار گرفته بود.
این دو متهم طی حکمی از سوی دادگاه انقلاب شهرستان ورامین به اعدام محکوم شدند، رای صادر شده از سوی این دادگاه مورد تایید دادسرای کل قرار گرفت و تقاضای عفو این دو نفر توسط کمیته عفو، تخفیف و تبدیل مجازات قوه قضاییه مردود شناخته شد و صبح امروز در محل ندامتگاه خورین به دار مجازات آویخته شدند.
در پی این اعدام روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان ورامین طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دستگاه قضایی با اقتدار و صلابت در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و اراذل و اوباش گام بر می‌دارد و به شدت با این افراد برخورد می‌کند.
این اطلاعیه می‌افزاید: این دستگاه زمینه پاکسازی جامعه و ایجاد فضای امن برای شهروندان را با همکاری کلیه نهادها فراهم خواهد ساخت و اجرای چنین مجازات‌هایی درس عبرتی برای سوداگران مرگ و پیشگیری از وقوع جرائم خواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تعداد نظرات زیاد شده و سوال ثبت نمیشه چنانچه شد جواب میدم / در هر قسمتی نظر یا سوال کنید جواب داده میشه