سئوال جواب درباره قوانین ایران

سئوال جواب درباره قوانین ایران

۱۳۹۲ دی ۱۶, دوشنبه

شرایط دی پورت پناهنده

معمولا پناهنده دی پورت نمی شود الا!

نتواند ثابت کند جانش در خطر است!  تعداد قابل توچه ای از  کسانی که مستقیم به انگلستان می ایند   تقاضای پناهندگی میدهند تا در این کشور  آزاد و خوب ماندگار شوند و و معمولا اینها چون کیس تقلبی دارند و مدارک جهلی از دادگاه باعث می شود که دی پورت شوند.

بعضا شایعه شده ایرانی دی پورت نمی شود!  این ادعا غلط است  ایرانی و غیر ایرانی نداریم / اگر کیس شما رد شود و تمام مراحل تجدید نظر انجام شود /  و پاسپورت شما در دست  دولت انگلیس باشد   نهایتا 6 ماه طول بکشد اما قاعدتا باید با اولین پرواز دی پورت ایران شوید که  بالای 60 در صد  با اولین پرواز به ایران دی پورت می شوند.

بقیه هم بنا به دلایل قانونی یا بیماری یا کامل نبودن مدارک  یا انواع دیگر دلیلها در بازداشگاه می مانند تا روز دی پورت.



قابل توجه پناهندگان  بیشتر مدارک دادگاه ایران توسط کارشناسان  < کارشناسی می شود /  مثال طرف کیس مسیحی داده و مدرک از دادگاه عمومی اورده /  یا حکم جلب برای بدهکاری شکایت حقوقی را برای جرم کیفری آورده .
یا فرق بین احضاریه و اخطاریه را نمیداند و
یا حکم غیابی آورده و خوب این حکم غیابی چگون بدست شما رسیده / معمولا حکم غیابی دادگاه عمومی صادر میشه و در روزنامه هم چاپ میشه  ولی حکم کیفری که  تبلیغ علیه نظام یا دین مسیحیت هست از کجا امده؟



همین العان بیش از 400 ایرانی در بازداشگاه لندن داریم  که بدون مدارک شناسایی  هستند . اماده دی پورت / اما یا اسمشان را اشتباه دادن در روز اول یا اینکه اصلا ایرانی نبودن و خود را ایرانی معرفی کردن>
در این مواقع دولت انگلیس انقدر این افراد را در بازداشگاه نگه میدارد تا خانواده وی از طرف وزارت امور خارجه مدارک شناسی وی را به سفارت ایران تحویل دهند تا دی پورت شوند / همین تابستان سال 2013 بالای  56 نفر ایرانی خودشان رضایت به برگشتبه ایران را داشتن  ولی سفارت ایران بسته بود و مدارک (لیس پاس . مدرکی که با ان بتوان یک بار سفر کرد) را نتوانستن تهیه کنند و وکالت دادن به یک وکیل تا این وکیل برود  سفارت ایران در فرانسه تا سفارت ایران ایرانی بودن آنها را  تایید کند  و لیس پاس  صادر کند . 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تعداد نظرات زیاد شده و سوال ثبت نمیشه چنانچه شد جواب میدم / در هر قسمتی نظر یا سوال کنید جواب داده میشه