سئوال جواب درباره قوانین ایران

سئوال جواب درباره قوانین ایران

۱۳۹۱ بهمن ۲۹, یکشنبه

اعدام متجاوزان به نوامیس در ملأعام هشداری برای تبهکاران است
خبرگزاری فارس: دادستان شیراز گفت: اجرای احکام اعدام در ملأعام، هشداری است برای تبهکارانی که با نیات شیطانی خود قصد تعرض به نوامیس مردم را دارند.
خبرگزاری فارس: اعدام متجاوزان به نوامیس در ملأعام هشداری برای تبهکاران است
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی القاصی در حاشیه اجرای حکم الهی اعدام متجاوزان که صبح امروز در شهر صدرای شیراز صورت گرفت در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تلاش ما این است که محیطی امن و همراه با آرامش و آسایش برای مردم فراهم کنیم و اجازه نمی‌دهیم برخی افراد با تجاوز به نوامیس مردم زمینه بروز ناامنی را فراهم کنند.
وی با تشریح علت اجرای این احکام در ملأعام گفت: حدود الهی قابل توقف نبوده و بر اساس تکلیف حاصل از شرع مقدس اسلام و قرآن کریم دستگاه قضایی در برخورد با این دسته از متجاوزان مصمم است.
این مقام قضایی تصریح کرد: اجرای این احکام هشداری است برای تبهکارانی که با نیات شیطانی خود قصد تعرض به نوامیس مردم را دارند.
دادستان شیراز اضافه کرد: ما در نظامی زندگی می‌کنیم که مبنای اداره امور آن بر پایه موازین شرعی بوده و ثمره خون هزاران شهیدی است که در راه پیاده کردن احکام اسلام جان خود را در طبق اخلاص گذاشته‌اند.
القاصی اضافه کرد: ما در مقابل شهدا و امام شهدا مسئولیم که اجازه ندهیم، آرامش و امنیت اخلاقی و اجتماعی جامعه به خطر بیفتد.
وی ادامه داد: دستگاه قضایی استان با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های اتخاذی از سوی رئیس قوه قضائیه موضوع امنیت و آرامش مردم و شهروندان را در رأس اولویت‌ها و برنامه‌های کاری خود قرار داده است و در این زمینه کوتاهی نمی‌کند.
این مسئول در مورد اجرای احکام اخیر سه نفر از مجرمان پرونده تجاوز به عنف در شیراز که صبح امروز در ملأعام اجرا شد، نیز گفت: این افراد پسر‌بچه‌ صغیری را در شیراز ربوده و پس از انتقال به حومه این شهر مورد آزار و اذیت جنسی قرار می‌دهند.
این مسئول اضافه کرد: احکام اولیه این افراد در شعبه دوم دادگاه کیفری استان فارس صادر شده است و در شعبه 27 دیوان عالی کشور به تأیید رسیده و پس از استیذان رئیس قوه قضائیه امروز به مرحله اجرا گذاشته شده است.
به گزارش فارس، جمعیت انبوهی از مردم که شاهد اجرای حکم الهی در شهر صدرای شیراز بودند، با ابراز خرسندی از این اقدام قاطع، خواستار اشد مجازات برای متجاوزان به نوامیس و امنیت جامعه شدند. سه متهم به نام‌های (ح-ع)، (ی-ف) و (م-و) متهم به ربودن و آزار و اذیت یک کودک بوده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تعداد نظرات زیاد شده و سوال ثبت نمیشه چنانچه شد جواب میدم / در هر قسمتی نظر یا سوال کنید جواب داده میشه