سئوال جواب درباره قوانین ایران

سئوال جواب درباره قوانین ایران

۱۳۹۱ بهمن ۲۹, یکشنبه

اعدام 3 قاچاقچی مواد مخدر در اراک

اعدام 3 قاچاقچی مواد مخدر در اراک
خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب اراک گفت: سه قاچاقچی مواد مخدر صبح امروز در اراک به دار مجازات آویخته شدند.http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13911129000105
خبرگزاری فارس: اعدام 3 قاچاقچی مواد مخدر در اراک
فرشید محمد حسینی ‌طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این قاچاقچیان به اتهام خرید و فروش، حمل و نگهداری مواد مخدر و بر اساس رأی شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی اراک به دار مجازات آویخته شدند.
وی تصریح کرد:‌‌‌ این متهمان به منظور تشدید مبارزه با سوداگران مرگ و تأمین سلامت و امنیت جامعه و در راستای اجرای احکام اسلامی صبح امروز اعدام شدند.
دادستان عمومی و انقلاب اراک با اشاره به این‌که این افراد به جرم خرید و فروش و حمل مواد مخدر و نگهداری حدود پنج کیلوگرم هروئین و کراک و ماده صنعتی شیشه مجازات شدند، خاطرنشان کرد: این افراد با هویت «الف ـ ب» متولد 1360 به جرم خرید و نگهداری یک کیلو و 370 گرم شیشه، «م ـ ص» متولد 1365 به جرم نگهداری یک کیلو و 500 گرم هروئین و همچنین «ع ـ ف» متولد 1344 به جرم نگهداری یک کیلو و 382 گرم کراک و 450 گرم شیشه و نگهداری 390 گرم هروئین متهم بودند که هر سه این افراد در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی اراک به اعدام محکوم شدند.
به گفته وی، حکم این افراد که به تأیید دادستان کل کشور رسیده بود، سرانجام پس از انجام تمامی تشریفات قانونی در سحرگاه امروز به دار مجازات آویخته شدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تعداد نظرات زیاد شده و سوال ثبت نمیشه چنانچه شد جواب میدم / در هر قسمتی نظر یا سوال کنید جواب داده میشه