سئوال جواب درباره قوانین ایران

سئوال جواب درباره قوانین ایران

۱۳۹۳ تیر ۳, سه‌شنبه

شمارش معکوس اعدام سمیه زارعی

شمارش معکوس برای نجات یک دختر محکوم به اعدام

جامعه > قضایی - 6 روز به رسیدن ماه رمضان باقی نمانده و این تنها فرصتی است که سمیه زارعی دارد تا از اعدام نجات پیدا کند.
دختری که در سال 88 همسرش را کشت با گرفتن رضایت از اولیای دم باید مبلغ 80 میلیون تومان پرداخت کند اما هنوز خانواده او نتوانستند این مبلغ را تهیه کنند.
سمیه زارعی ، سال 88 در یک درگیری همسرش را کشت و از آن سال در زندان شهر رشت منتظر قصاص است. اعضای مجمع خیرین جوادالائمه توانستند رضایت اولیای دم، را برای او بگیرند با اینحال او نیاز به 80 میلیون تومان دیه دارد تا به خانواده اولیای پرداخت کند.
در این باره اکبر عطایی عضو مجمع خیرین جوادالائمه به خبرآنلاین گفت: ما با دعوت از اولیای دم در مجمع توانستیم رضایت آنها را جلب کنیم، اما آنها 80 میلیون تومان دیه خواستند که هنوز نتوانستیم آن را تهیه کنیم.
او ادامه داد: چون قتل شبه عمد است برای همین ستاد دیه نمی تواند کاری کند و ما باید خودمان این مبلغ را فراهم کنیم. بعد از جشن بخشش متوجه شدم خیرینی هستند که می توانند به این دختر 25 ساله هم کمک کنند چون تا ماه رمضان بیشتر فرصت ندارد و همه نگران وضعیت او هستیم.
این دختر ساکن روستای محروم شست از توابع رشت است. دعوای این زن و شوهر به خاطر 3 هزار تومان در سال 88 اتفاق افتاد که زن در یک عمل ناخواسته دست به قتل همسرش زد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تعداد نظرات زیاد شده و سوال ثبت نمیشه چنانچه شد جواب میدم / در هر قسمتی نظر یا سوال کنید جواب داده میشه