سئوال جواب درباره قوانین ایران

سئوال جواب درباره قوانین ایران

۱۳۹۰ آذر ۳۰, چهارشنبه

دو زندانی محکوم به قصاص با گذشت اولیای دم در گرگان آزاد شدند


رییس کل دادگستری استان گلستان  گفت:‌ از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان و خانواده اولیای دم که سهم عمده‌ای در آزادی این دو مددجو داشتند صمیمانه تشکر می‌کنم و شما مددجویان که این لطف الهی شامل حالتان شد باید خدا را شاکر باشید که فرصتی دوباره برای جبران خطاهای گذشته به شما عطا کرد و هیچ وقت هم لطف اولیای دم را فراموش نکنید.
به گزارش ایسنا احمد فاضلیان افزود: خوشحالیم به خاطر اینکه در سال جاری چندین بار خداوند توفیق داد که در زندان گرگان حضور یافته و موجبات آزادی زندانیان را فراهم کنیم و امیدواریم که خداوند بزرگ این فرصت را برای باقی زندانیان نیز فراهم کند.
وی در ادامه افزود: ما همه وسیله هستیم لذا باید امید همه به خداوند تبارک و تعالی باشد چرا که اوست که از همه نزدیک‌تر به انسان است و اوست که دلش برای بندگانش می سوزد. پس هر اتفاق خوبی که در زندگی برای شما می افتد بدانید بخاطر لطف و عنایت اوست.
این مقام مسوول در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از مسوولان زندان‌های استان گلستان که تلاش‌های زیادی در سال جاری برای آزادی مددجویان درحبس متحمل شدند، گفت: امروز جامعه نیاز به فرهنگ ایثار و گذشت دارد در جامعه باید فرهنگ ایثار و گذشت احیا شود.
رییس کل دادگستری استان گلستان در ادامه افزود: باید بررسی کنیم و ببینیم که چرا ما دچار این همه مشکل در جامعه هستیم. ما که از فرهنگ غنی برخوردار هستیم و مردم با هوش و ذکاوت داریم ولی چرا این همه بزهکاری در جامعه داریم.
فاضلیان در پایان گفت: ما آستانه صبرمان پایین است یکی از مسائل دین ما این است که باید صبرمان را افزایش دهیم لذا باید ما مهارت صبر را بدانیم.ما در خیلی موارد نمی‌توانیم خودمان را در لحظات حساس کنترل کنیم و این عین ضعف و ناتوانی است. اگر خطا کاران لحظه ای فکر می کردند و خودشان را کنترل می کردند این همه جرم در جامعه اتفاق نمی‌افتاد.
محمود امینی، مدیرکل زندان‌های استان گلستان نیز در ابتدای این مراسم ضمن تشکر از مسوول آن قضایی و استانی که در مراسم حضور پیدا کردند، گفت: امروز ما شاهد آزادی دونفر از کسانی هستیم که نتوانستند در لحاظ حساس احساسات خودشان را کنترل کنند و آن نمودند که چندین سال است که در زندان بسر می برند و نادم و پشیمان هستند از اینکه چرا نتوانستند در لحظه ای حساس خودشان را کنترل کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تعداد نظرات زیاد شده و سوال ثبت نمیشه چنانچه شد جواب میدم / در هر قسمتی نظر یا سوال کنید جواب داده میشه