سئوال جواب درباره قوانین ایران

سئوال جواب درباره قوانین ایران

۱۳۹۱ آبان ۱۸, پنجشنبه

اعدام یک نفر در مشهد




به گزارش واحد اطلاعات و اخبار دادگستری خراسان رضوی دادستان عمومی و انقلاب مشهد بر مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ تأکید کرد.
غلامعلی صادقی که در حاشیه مراسم اجرای حکم یکی از مجرمان جرایم مواد مخدر سخن می گفت با تأکید بر مبارزه بی امان مجموعه قضایی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر گفت: دادگستری استان و دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در راستای انجام وظایف ذاتی و قانونی خود قاطعانه با مجرمین مواد مخدر اعم از تهیه، تولید و توزیع این مواد برخورد خواهد کرد.
وی با اشاره به اقدامات دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در زمینه مبارزه با این جرایم گفت: بحمدا... احکام بسیار خوب و قاطعی در زمینه مجازات قاچاقچیان مواد مخدر توسط قضات محترم صادر و امروز شاهد اجرای یکی از همین احکام بودیم.
دادستان عمومی و انقلاب مشهد با اشاره به سوابق م  پ محکوم به اعدام گفت: متهم مورد اشاره دارای سوابق متعدد محکومیت کیفری بوده و اتهام تهیه و توزیع بیش از هشت هزار کیلوگرم هروئین فشرده و همچنین خرید و شرکت در نگهداری و حمل بیش از 90 کیلوگرم هروئین فشرده در تربت جام و خرید بیش از 60 کیلوگرم هروئین فشرده متوجه اوست.
صادقی افزود: نامبرده به موجب دادنامه صادره از شعبه چهارم دادگاه انقلاب اسلامی مشهد به اعدام محکوم سپس  در مورخ1391/5/25 دردادستانی محترم کل کشور حکم صادره تأیید شد.
وی افزود: این حکم پس از طی مراحل کامل قانونی و تأيید ریاست محترم قوه قضائیه به مرحله اجرا درآمد.
دادستان عمومی و انقلاب مشهد خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی در انجام تکالیف قانونی خود به ویژه در مبارزه بی امان و برخورد قاطع با جرایم سازمان یافته و بر هم زننده نظم و امنیت عمومی و جرایم مربوط به مواد مخدر هیچ گونه تردیدی به خود راه نداده و به وظایف خود عمل خواهد کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تعداد نظرات زیاد شده و سوال ثبت نمیشه چنانچه شد جواب میدم / در هر قسمتی نظر یا سوال کنید جواب داده میشه