سئوال جواب درباره قوانین ایران

سئوال جواب درباره قوانین ایران

۱۳۹۳ آذر ۲۶, چهارشنبه

وکیل ایرانی برای پناهندگی در انگلستان

سلام
وکیل خصوصی با دولتی فرقی ندارد / الی اینکه در مواردی خاص.
دوستان وکیل برای پناهنده رایگان است الا که در بعضی موارد که دولت پرداخت نمی کند .


مانند کسانی که با ویزای تحصیلی به انگلستان امدن و یا ویزای های دیگر  بسته به نحوه گرفتن ویزا.

بعضی دوستان هم پرونده شان کامل بسته شده و نیاز به مدرک جدید دارند تا پرونده شان باز بشه  و بعضا باید خودشان  مخارج باز کردن پرونده را بدهند.

در هر شهری هستید فرقی ندارد
من بهترین همکارانم را به شما معرفی میکنم و برایتان وقت می گیرم.

یک وکیل می تواند شما را راهنمایی کند و به سوالتان پاسخ دهد اما به شما کیس یاد نمیدهد.

من تا جایی که امکان داره سوالهای شما را پاسخ میدهم  هر چند روی صفحه بالا  سوالهای پناهندگی و  یا در مورد پناهندگی صفحه گزاشتم و در پرسش و پاسخ تعدادی زیادی از سوالها جواب داده شده (البته تعداد سوالها زیاد بوده و جواب سوالهای سال 2013 و قبل از ان پاک شده ) و علت فقط تغییر قانون بوده  و هی میگفتند شما در فلان جا چیز دیگری گفتید بدون اینکه تاریخ نظرات را در نظر بگیرند . مانند دی پورت طبق قانون دوبلین.

پناهنده  یعنی اینکه جانت در ایران در خطر هست و احتمال اعدام دارد و یا حداقل چند سال زندان به محض برگشت.

حالا یکی میاد میگه حقوق بشر و ظلم رژیم / اینها ربطی به شما ندارد شما مشکل شخسی خود را مطرح کنید نه کلی گویی  / شما باید ثابت کنید جانتان در خطر است. حال با مدارک و احضار و اخطار و حکم و دیگر مدارک دادگاه.
مدارک دادگاه مهم است و جدی بگیرید و به دست کارشناسی چون من می افتد / در سال 2014  بیش از 70 درصد مدارکی که به دست من رسیده جهلی بوده / طرف فرق احضار و اخطار و اجرای احکام و دادستان و دایار و یا بازپرس را نمیداند و مدرک می آورند از بازرسی دادگاه / بازرسی دادگاه چه صیغه ایست  مخصوصا این مدارک بیشتر از اذربایجان غربی و کردستانیهای عزیز بدستم میرسد  که اکثرا جهلی . بعد از من گله میکند چرا با زندگیشان بازی کردم و مدارک را رد کردم / خوب عزیز من دقت میکردی  من شغل را زیر سوال ببرم برای مدرک جهلی شما.

مشاوره نیم ساعته در اسکایپ

کسانی هستند که سوال زیاد دارند و درخواست چت کردن در اسکایپ میکنند / دوستان من چنین فرصتی ندارم / شما می توانید تقاضای مشاوره کنید  که معمولا برای نیم ساعت 60 پوند  و یک ساعت 120 پوند هزینه عادی هست با دستمزد خیلی پایین و منصفانه.
معمولا به تمام سوالهای شما در نظر و پیشنهادات در اسرع وقت جواب میدهم و لازم به هزینه کردن نیست / اما حال اگر هم کسی نمی تواند منتظر بماند و عجله دارد می تواند تقاضای نیم ساعت مشاوره کند .

کمپ و محل زندگی

در انگلستان هیچ کمپی وجود ندارد و مانند المان نیست / پناهنده برای 2 الی 3 هفته در یک هتل دو یا سه ستاره اسکان داده می شود که هاستل نام  دارد با تمام امکانات و غذای سه وعده رایگان.
بعد از ان  مانند سربازی در بین شهرها تقسیم می شوید. فرقی ندارد در کدام شهر فرستاده شوید در تمام شهرها وکیل هست و حتی می توانید وکیل تان را عوض کنید.

کیس 
کیس مهم ترین بخش پرونده است / از طریق امدن و فرار کردن و علت اصلی پناهندگی و مدارک و اسناد دادگاه و یا سایر مدارک برای تعیید حرفتان مهم تر از خود کیس است.

کارشناسی مدارک و اسناد شما
قبل از فرستادن اسناد تان به دادگاه می توانید رایگان نظرتان را از من بخواهید  و در جهل یا اصل بودن ان  اطمینان حاصل کنید و حتی می توانید به وکیلتان بگویید که با من تماس بگیرد و از من گزارش و تعیید مدارک بخواهد که هزینه ای برای شما ندارد و خود وکیل از دولت می گیرد. وکیلتان میداند چگونه شماره تماس من را پیدا کند و حتی می تواند مستقیم به من ایمیل بزند 

صمیم رشتی  17 دسامبر 2014




۴ نظر:

  1. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  2. سبا عرض سلام و خسته نباشید.
    من میخوام برم un ترکیه و کیس مسیحیت ارایه بدم.شما فرمودید که باید احضاریه یا اخطاریه داشته باشیم و گفتید که این جور نامه ها برای مسیحیت شماره های خاصی دارن.میشه لطفا نوع این شماره هارو بگید و یکم بیشتر توضیح بدید و بگید اصولا این نامه ها از کدوم ارگان یا دادگاه صادر میشه.
    ممنون

    پاسخحذف
  3. من چه جوری میتونم با شما ارتباط برقرار کنم.ایمیل یا راه ارتباطی خودتون لطفا بگید.
    ممنون

    پاسخحذف
  4. با سلام..وقت بخیر
    میخواستم درخصوص چگونگی رفتن به آلمان ودرخواست پناهندگی (مذهبی) راهنمایی کنید
    ممنون میشم با ایمیلم درارتباط باشیم
    rainy_girl24@ymail.com
    روزگار به کام..باتشکر

    پاسخحذف

تعداد نظرات زیاد شده و سوال ثبت نمیشه چنانچه شد جواب میدم / در هر قسمتی نظر یا سوال کنید جواب داده میشه