سئوال جواب درباره قوانین ایران

سئوال جواب درباره قوانین ایران

۱۳۹۳ اردیبهشت ۲۵, پنجشنبه

علی اکبر رافعی پور مدعی تحقیقات شیطانی

علی اکبر رافعی پور مردی که ادعا می کند سالها تحقیقات در زمینه فراماسنوری دارد تمام گفته های دیگران را فقط ترجمه کرده و استفاده می کند بطور مثال موضوع عکس دلار توسط چه کسی کشف شد؟ یا حمله 911 و یا ساختمانهای تک چشم وی با استفاده   از برنامه های امریکایی به  زبان انگلیسی که در یوتیوب هست بعضی قسمتها را گلچین میکند و به نام خود و تحقیقانت میدانی مطرح می نماید . حال ایشان کم نبود اخوندی هم به وی اضافه شده و از ان بدتر یی دیگر هم می اید به عنوان جواب سوال وی جواب میدهد. 
دیوانه ایست این بنده خدا که نگو!
می گویند اسرائیل در مکه تک تیرانداز گذاشته تا امام زمان را بکشد و مکه تک تیرانداز دارد ولی نه برای ان چه که ایشان گفته  فلذا جهت حفظ امنیت منطقه همان کاری که در میدان پاستور میکنند و در نماز جمعه مصلای تهران!

فراماسون قدرت دارد و ثروت دارد ولی تمام ادیان در داخل ان هستندو کماکان نشان شیطانی در بعضی مواضع دیده شود ولی چه کسی بک چشم و یا مثلث حرم که حتی در ایران رعایت می شود شیطانی میداند.
خود رهبر بالای حرم است و سه قوه مجریه و قضاییه و مقننه پایین ان و نمایندگان خبرگان زیر ان  دقیقا به همان ترتیبی که به ملکه انگلستان تشبیح کرده اند در ایران به حکومت بیشتر می خورد.
یکی از دوستان من در برایتون سالها هست عضو فراماسونری هستند و کم بیش چیزهایی از رفتار و نحوه درجات دست دادن ان هستم. این که همه کاره هستند من نمیدانم ولی دقیقا اطلاعات ایران همه برنامه فراماسونری را استفاده میکنند.

بر کسی تجاوز ماموران اطلاعات به زنان پوشیده نیست و کافی است کلمه (بی ناموسی در ایران) را در یوتیوب سرچ کنید و یا فیلم بازجویی اطلاعات را ببینید.

خلاصه حرف ایشان بی سوادی هست که از گفته و شنیدهای دیگران از یوتیوب که دقیقا تاریخ ارسال انها معلوم است کپی برداری می کنندو با دریافت دستمزدهای کلان از این دانشگاه به یک گروه چند نفره به دانشگاه دیگر همراه با مخارج راه و هتل دریافت میکنندو یکی نیست بگه پول این بیت اللمال را چرا اینگونه خرج می کنید  اگر واقعا هدف اگاهی دادن است یک برنامه تلوزیونی یا رادیویی هفته یک ساعت داشته باشید که مخارج ان کمتر است. حال چنان استاد به نافش می بند که هر که نداند انگار شمشیر بر چیز فیل زده.


نوشته احمد  ج

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تعداد نظرات زیاد شده و سوال ثبت نمیشه چنانچه شد جواب میدم / در هر قسمتی نظر یا سوال کنید جواب داده میشه